WishList

15.12.2014 19:34

Ahojky, jako první článek jsem si vybrala WishList, protože Vánoce se rychle blíží,  a myslím že byste mě tím mohli líp poznat. Nemyslete si, že jsem nějaká rozmazlená když si myslím že to všechno dostanu, protože to si opravdu  nemyslím,  jenom píšu co bych si přála,  Ať se vám článek líbí :)

 CD Ed Sheeran X


Ed Sheeran patří mezi moje nejoblíbenější zpěváky,  a když už jsem jeho fanynka, mohla bych Mít doma aspoň jedno CD :)


Baby Lips

Doma mám 4 Baby Lipsy (fialovo-oranžový,růžový, modrý a žlutý) ale tyhle jsem nemohla nikde sehnat. Moje kamarádka je dostala od tety, a jsou naprosto úžasný ^.^



Tričko Smile, Abbey Dawn

Nebyla bych to já, abych nechtěla i nějaké oblečení :D



Foťák Nikon CoolPix

protože miluju focení,  přeju si foťák.  Doteď jsem fotila jenom tablet nebo na taťkův foťák,  ale protože naši jsou rozvedení,  a ja bydlím z mamkou, nemám moc příležitosti na něj fotit. A tak jsem si vybrala tento foťák :)


Sice vuvůbec nevím,  kde by se dal tenhle toustovač sehnat, ale líbil se mi hned na první pohled xD


Hledání Aljašky 

Jako asi většina holek miluju knížky Johna Greena ♡. Doma mám Hvězdy nám nepřály, a tuhle knížku bych si taky moc ráda přečetla. 


Iphone Rámeček

viděla jsem ho ve videu myslím že od Nici Koderové, a hrozně se mi líbil ^^


No a jako posledni  si přeju takové ty Norské leginy, a je mi docela jedno jaký vzor, protože se mi líbí úplně všechny :D


Zdroj obrázků: images.google.cz