30 facts about me :3

20.12.2014 19:26

Ahoky, dneska jsem tu ještě s jedním článkem,  a je to 30 faktů o mě. Asi to nebude úplně nějaký super zajímavý článek,  ale přec jen byste se o mě mohly něco dozvědět :)

1) Jmenuji se Andrea, ale skoro všichni mi říkají Aimee.

2) Bydlím v Brně

3) Mám sestru - dvojče Šarlotu, která je asi o 5 minut starší než Já,  možná i víc.

4) v říjnu mi bylo 14 let a chodim do 8. Třídy. 

5) kromě sestry mám ještě mladšího bráchu Peťu.

6) Moji rodiče jsou rozvedení,  Bydlím s mamkou a můj taťka se odstěhoval do Anglie, kde mám i nějaké kamarády. 

7) Baví mě ježdění na koni, focení kreslení,  běh, tanec, zpěv a skok do výšky.

8) Ve skoku do výšky je můj osobní rekord 140 centimetrů.

9) to je docela výkon na to že měřím asi jenom 165 cm :DD

10) baví mě divat se na ruzné youtubery, nejradši mám Nici Koderovou, Makynu 016, Teri Blitzen, Petru Kopolovičovou, Gabrielle Hecl, a mnohem víc :D

11) vždycky jsem chtěla vypadat jako Acacia Clark.

12) Miluju Avril Lavigne a Nickelback, muzu je poslouchat třeba celej den a nikdy mě neomrzí ♥

13) bojím se pavouků, ale to bych sem moc nezatahovala xD

14) podle mě jsem docela společenskej člověk,  a rychle se seznamuju. Nedela mi problém zajít za neznámým člověkem a začít se s ním bavit.

15) Od 4 let se učím anglicky a v 7 jsem se začala učit francouzky, od tohohle roku Máme ve škole němčinu kterou jsem se začala učit o rok dřív,  takže bych mohla říct že se umím domluvit 4 dalšími jazyky, pokud k tomu přičtu slovenštinu. 

16) ve škole mi absolutně nejde matika a fyziky, na druhou stranu mě ale baví chemie.

17) moje oblíbená barva je lososová a levandulová. Dal mám hrozně rada tyrkysovou.

18) zrovna moc nemusím takový ty hvězdičky jako jsou Justin Bieber, One Direction, Miley Cyrus, ale na druhou stranu si ráda poslechnu The Vamps i když bych řekla že to je něco podobného jako 1D.

19)  Vždycky jsdm si přála byt modelkou a herečkou,  teď chci byt fotografka.

20) kdybych se nejmenovala Andrea, byla bych Sára.

21) miluju bubbletea a makronky ♡♡

22) mám dva psy, Jack Russela Ginny a huskyho Becky.

23) jezdím na koni, v Brne ale ne, svého koně mám u babičky (jmenuje se Iggy). V te samé vesnici chodím pomáhat do stájí. 

24) jsem strašnej blázen do nakupování xD

25) moje nejoblíbenější filmy jsou Hvězdy nám nepřály a Titanic, potom mám ráda seriál House of Anubis.

26) miluju knížky od Johna Greena <3

27) mám hnědé vlasy, ale už párkrát jsem si je barvila. Měla jsem blonďaté ombre, takovou tu fialovou pěnu,  ktera se po pár umiti smyje, potom jsem je měla zrzavé.

28) jejda, už mě nic nenapadá :D

29) nebaví mě, nebo mi spíš vůbec nejde skok do dalky, což je docela vtipný,  protože do výšky mu docela jde (nechci se chlubit, ale mám už i nějaký medaile :D) a do dálky jsem skočila maximálně dva a pul metru, jednou možná skoro tři,  ale pro me je to málo xD

30) mám alergii na řepku, jako asi polovina lidí z naší třídy.