♥co najdete v mojí kabelce?♥

21.12.2014 20:18

V tomhle článku  budu mluvit o tom, co všechno mám ve svojí kabelce. Kabelek mám doma docela hodně, nejčastěji ale nosím tuhle:


Vůbec netuším odkud je, dostala jsem ji asi před rokem od sestřenice, a ani mě nenapadlo se jí ptát, odkud je. Ona sice vypadá že je docela malá, ale vejde se do ní dost věcí, a má venitř ještě dvě menší kapsy, což mě naprosto vyhovuje :D.

♥mobil (to je asi samozřejmost)

♥peněženka, ve které mám kromě peněz ještě všechny ty karty a průkazky

♥klíče

♥ Žvýkačky (ne jenom jeden balíček, já  tam mám klidně I tři, jenom těžko byste hledali většího zavisláka na žvejkačkách než sem já xD)

♥ menší kosmetickou taštičku, ve které nosím jen to nejnutnější: korektor, řasenku, baby lips, pinetky i normalni sponky, gumičky, tužku na obočí a takovej ten skládací hřeben se zrcátkem

♥ skládací deštník

♥kapesníky, vždycky aspoň jeden balíček se hodí.

♥ sluchátka (věčně zamotaný, ale to má asi každej)

♥ tampony (pro případ nouze :D)

♥ tužku a blok, nevím k čemu mi to tam je, ale prostě je nosím

♥ voňavka. Zrovna teď nosím Avril Lavigne Black star jen v takové menší lahvičce, protože voňavka se vždycky hodí.

♥ rukavice, aspoň teď v zimě

♥ inteligentní plastelína. no prostě taková blbost na konec :D